۱۰ مدل پر فروش ساعت جی شاک در ۲۰۲۴

۱۰ مدل پر فروش ساعت جی شاک در ۲۰۲۴

ساعت مچی از اکسسوری‌های ضروری برای افرادی است که به تیپ و استایل خود اهمیت زیادی می‌دهند. در این بین، ساعت جی شاک کاسیو (Casio) به عنوان مقاوم‌ترین ساعت اسپرت در جهان شناخته می‌شود.

اگر تمایل دارید با پرفروش‌ترین ساعت‌های جیشاک مردانه و زنانه در سال 2024 آشنا شوید؛ مطالعه این مقاله به شما کمک می‌کند تا با در نظر گرفتن مزایا و معایب مدل‌های پرفروش معرفی شده، بتوانید بهترین مدل ساعت جی شاک اصل را انتخاب کنید.

معرفی 10 مدل پرفروش ساعت جی شاک مردانه و زنانه

در ادامه مطلب، فهرستی از پرفروش ترین ساعت جی شاک زنانه و مردانه را به همراه مزایا و معایب آن‌ها به شما ارائه می‌کنیم. تمامی ساعت‌های معرفی شده دارای ویژگی‌های کاربردی مانند مقاومت عالی در برابر ضربه شدید و آب، دارای چند زنگ هشدار، تایمر، بک لایت، تقویم خودکار و فرمت زمان 24/12 ساعته هستند. سایر امکانات را می‌توانید در بخش مزایای هر یک از مدل‌های بررسی شده مشاهده کنید.

همچنین، در مدل‌های ساعت جی شاک به طور کلی ساعت بد وجود ندارد و انتخاب هر مدل به ترجیحات و بودجه شما بستگی دارد. ممکن است برخی از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر ساعت جیشاک، فاقد ویژگی‌های اضافی مانند GPS، ارتفاع‌سنج، فشارسنج، قطب‌نما و دماسنج باشند. ما در بخش معایب، عدم وجود برخی از این ویژگی‌ها را برای هر مدل معرفی شده، بیان می‌کنیم.

1. ساعت مردانه مدل DW-H5600

ساعت جیشاک مردانه DW-H5600 که از یک سبک کلاسیک مربع برخوردار است؛ اولین مدل سری 5000 با نمایشگر ضربان قلب است و برای فعالیت‌های روزمره، ورزشی، بدنسازی، پیاده‌روی و حتی محل کار مناسب است.

  • مزایا: ضد آب تا عمق 200 متری، صفحه نمایش MIP LCD با کنتراست بالا، مجهز به موتور سولار و باتری لیتیوم یونی، قابل شارژ با کابل USB و انرژی خورشیدی، دارای گام شمار، شتاب‌سنج، نمایشگر ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، نمایش ماه قمری و طلوع و غروب خورشید، قابلیت اتصال به گوشی با بلوتوث، دارای حالت ویبره
  • معایب: بدون سنسور محیطی، بدون GPS

2. ساعت مردانه مدل GBX-100TT-2DR

2. ساعت مردانه مدل GBX-100TT-2DR

ساعت جی شاک مردانه GBX-100TT-2DR یک ساعت اسپرت همه کاره و جوان‌پسند است که در عین سبکی، امکانات فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه می‌دهد.

  • مزایا: مقاومت بالا تا عمق 200 متری آب، مجهز به موتور کوارتز کم مصرف با 2 سال طول عمر باتری، دارای گام شمار و تاریخ شمار، محاسبه کالری مصرف شده و مسافت پیموده شده، نمایش ماه قمری و طلوع و غروب خورشید بر اساس موقعیت جغرافیایی، دارای تقویم اتومات با پشتیبانی از 38 منطقه زمانی، اتصال به گوشی با بلوتوث، دارای حالت ویبره
  • معایب: بدون سنسور محیطی، بدون GPS

3. ساعت زنانه مدل BA-130SP-4ADR

ساعت جیشاک BA-130SP-4ADR به رنگ صورتی با طرح چهارخانه یکی دیگر از پرطرفدارترین ساعت‌های زنانه است که علاوه بر طراحی خاص و زیبا، وزن کمی دارد و بسیار راحت است.

  • مزایا: مقاومت بالا تا عمق 100 متری آب، باتری خور، دارای تقویم اتومات با پشتیبانی از 29 منطقه زمانی، دارای استپ واچ و تاریخ شمار برای نمایش دقیق تاریخ (روز / ماه / سال)
  • معایب: بدون سنسور و GPS، عدم اتصال به گوشی، عدم امکانات ورزشی مانند گام شمار

4. ساعت مردانه مدل GM-2100C-5ADR

ساعت جیشاک مدل GM-2100C-5ADR از ساعت‌های اسپرت مردانه با بند برزنتی با کیفیت است که طراحی شیک و بی‌نظیری دارد و برای استفاده روزمره مناسب است.

  • مزایا: مجهز به صفحه نمایش آنالوگ و دیجیتال، مقاومت بالا تا عمق 200 متری آب، باتری خور، قابلیت تنظیم چندین زنگ هشدار، دارای کرنومتر، تاریخ شمار و استپ واچ
  • معایب: بدون سنسور محیطی، بدون GPS و امکانات ورزشی مانند مسافت سنج و گام شمار

5. ساعت مردانه مدل GA-B2100FC-7ADR

این ساعت جی شاک مردانه که از صفحه نمایش آن تا بند ساعت به صورت یکدست سفید است؛ بهترین گزینه برای استفاده روزمره و همچنین هنگام ورزش و کار است. این ساعت سولار، مجهز به یک باتری داخلی است که با نور خورشید یا لامپ به طور کامل شارژ می‌شود و تا 7 ماه به طور دائم کار می‌کند.

  • مزایا: ضد آب تا عمق 200 متر، صفحه نمایش آنالوگ و دیجیتال، دارای تقویم خودکار با پشتیبانی از 38 منطقه زمانی، قابلیت اتصال به گوشی با بلوتوث
  • معایب: بدون GPS و مسافت سنج و گام شمار

6. ساعت زنانه و مردانه مدل GMA-S2200PE-3ADR

 ساعت زنانه و مردانه مدل GMA-S2200PE-3ADR

ساعت جی شاک زنانه و مردانه GMA-S2200PE-3ADR یکی دیگر از محصولات پرفروش است که به دلیل ظاهر جذاب و خاص آن، مورد پسند هم خانم‌ها و هم آقایان است.

  • مزایا: تامین انرژی با باتری، مقاومت در برابر آب تا عمق 200 متری، دارای تاریخ شمار و استپ واچ
  • معایب: بدون حسگر و GPS، بدون امکانات ورزشی مانند گام شمار، عدم اتصال به گوشی

7. ساعت زنانه بیبی جیشاک مدل BA-110GA-1ADR

این ساعت زنانه شیک BA-110GA-1ADR از ساعت‌های دیجیتال و اسپرت جی شاک است. طرح خاص آن به همراه عناصر فلزی و صفحه نمایش سه بعدی، استایل شما را جذاب‌تر از همیشه می‌کند.

  • مزایا: ضد آب تا 100 متر، قابلیت تنظیم چندین زنگ هشدار، دارای کرنومتر، نمایش تاریخ، ساعت جهانی با پشتیبانی از ۴۹ منطقه زمانی، نور پس‌زمینه با قابلیت روشن شدن خودکار
  • معایب: بدون سنسور محیطی، بدون GPS و مسافت سنج و گام شمار

8. ساعت مردانه مدل GW-9500

ساعت جی شاک  GW-9500از سری Mudman یک ساعت مردانه سولار و حرفه‌ای با سنسور سه‌گانه و صفحه نمایش دوبلکس است.

  • مزایا: انرژی خورشیدی، مقاومت در برابر آب تا 200 متر، دارای ارتفاع‌سنج، فشارسنج، قطب‌نما، دماسنج، استپ واچ، تنظیم اتومات زمان با امواج رادیویی
  • معایب: بدون GPS

9. ساعت مردانه مدل GBD-H2000

ساعت جیشاک GBD-H2000 یک ساعت سولار پیشرفته و مجهز به ژیروسکوپ است که آن را برای فعالیت‌هایی مانند دوچرخه‌سواری، شنا و تمرینات بدنسازی ایده‌آل می‌کند.

  • مزایا: انرژی خورشیدی، مقاوم در برابر آب تا 200 متر، دارای نمایشگر ضربان قلب، گام شمار، ژیروسکوپ، ارتفاع‌سنج و فشارسنج، قطب‌نما، دماسنج و GPS، دارای بلوتوث و حالت ویبره
  • معایب: شارژ سیمی برای استفاده از امکانات تناسب‌اندام

10. ساعت مردانه مدل DW-9052-1V

ساعت DW-9052-1V یکی از ساعت‌های مقرون‌به‌صرفه و مقاوم جیشاک است که اغلب توسط نظامیان استفاده می‌شود.

  • مزایا: مقاوم در برابر آب تا 200 متر، نور پس‌زمینه EL برای دید عالی در تاریکی، دارای کرنومتر
  • معایب: ظاهر نه چندان شیک                                                                                                      

جمع‌بندی

ما در این مقاله سعی کردیم پرفروش ترین ساعت جی شاک زنانه و مردانه را از نظر معیارهایی مانند سبک طراحی و امکانات آن‌ها بررسی کنیم. این ساعت‌ها نه تنها بسیار بادوام و کاربردی هستند؛ بلکه به دلیل طراحی جذاب و ویژگی‌های خاص خود در بین اقشار مختلف بسیار پرطرفدارند.

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)