پرفروش ترین مدل های ساعت مچی لاکسمی

پرفروش ترین مدل های ساعت مچی لاکسمی

برند لاکسمی یکی از پرفروش ترین برند ساعت مچی در دنیا می باشد. به همین علت ما قصد داریم چندتا از پر فروش ساعت مچی های لاکسمی را در این مطلب به شما معرفی کنیم.

مدل های معروف برند لاکسمی

ساعت لاکسمی از برندهای ژاپنی و مطرح در جهان می باشد. در کالکشن مدل های ساعت مچی laxmi مدل های متنوعی مشاهده می کنید که از تکنولوژی ها و فناوری های بستر مشابه برخوردار هستند. اما ویژگی ها و قابلیت های جزئی آنها به صورت پراکنده متغیر بوده و هر مدل می تواند کاربری با سلیقه متفاوت را جذب کند. محصولات  laxmi شامل سبک های کلاسیک و اسپرت بوده و با تنوع طرح و رنگ مطابق با هر سلیقه ای عرضه می شوند. در این مطلب به برخی از مدل های معروف و پر فروش ترین ساعت مچی های لاکسمی اشاره خواهیم کرد.

ساعت مچی laxmi مدل 3-8050 مردانه

ساعت مچی laxmi مردانه مدل 3-8050 مجهز به موتور میوتا ساده می باشد که ساخت ژاپن است و از درجه یک ترین کیفیت برخوردار می باشد. با توجه به این که موتور مختص به کمپانی تولید کننده است مونتاژ آن نیز در ژاپن انجام می شود.  محصولات برند لاکسمی در جنس های متنوعی ارائه می شوند. مدل 3-8050 یکی از پر فروش ترین ساعت مچی های لاکسمی می باشدکه دارای بند چرم بوده و قاب، عقربه ها و اعداد آن استیل طلایی می باشد. صفحه نمایش این محصول گرد بوده و پس زمینه ای سفید دارد.

ساعت مچی laxmi مدل 3-8050 مردانه

قفل ساعت مچی laxmi سگکی ساده است که نسبت به دیگر مدل ها قدمت طولانی تری داشته و دوام بسیار بالایی دارد. این قفل ها برای بندهای چرم و سیلیکونی مورد استفاده قرار می گیرند و از نظر ظاهری برای ساعت های مچی آنالوگ کاملا مناسب هستند. ساعت آنالوگ مردانه 3-8050 در صفحه خود دارای نمایشگر تاریخ است اما روزهای هفته را نشان نمی دهد.

ساعت مچی مردانه لاکسمی 3-8049

یکی دیگر از پر فروش ترین ساعت مچی های لاکسمی، 3-8049 می باشد. باتری ساعت مچی   laxmiمدل 3-8049 از نوع کوارتز بوده و این مسئله خود عملکرد و دقت ساعت را تغییر می دهد. این ساعت با یک قطعه بلور کوارتز نوسان کننده طراحی شده است. این کریستال به شکل چنگال دو شاخه بوده و به صورت خودکار و طبیعی ارتعاش می یابد. ساعت مچی کوارتز از دقت بالایی برخوردار است و بعد از ساعت های اتمی کمترین درصد خطا را دارند.

رنگ پس زمینه مدل 3-8049 سرمه ای بوده و صفحه آن به صورت گرد طراحی شده است. بدنه ساعت مچی laxmi این مدل استیل رزگلد بوده و حساسیت زا نمی باشد. یکی از مطرح ترین قابلیت های این ساعت مقاومت در برابر آب است. به گونه ای که تا عمق 50 متر دوام می آورد، این ویژگی، محصول 3-8049 را برای غواصان مورد استفاده قرار داده است. البته با توجه به متریال به کار رفته در این ساعت بهتر است زیاد در تماس با آب قرار نگیرید.

ساعت مچی مردانه لاکسمی 3-8049

ساعت مچی laxmi مدل 6-8093  زنانه

تا به اینجا فقط از ساعت های مردانه برند لاکسمی گفتیم. اما یکی از پر فروش ترین ساعت مچی های لاکسمی، مدل زنانه 6-8093 می باشد. این ساعت نیز با موتور کوارتز طراحی شده و از دقت بالایی برخوردار می باشد. قیمت این محصول با توجه به محبوبیت برند و کیفیتی که در طراحی فنی آن به کار رفته است، کاملا  مقرون به صرفه می باشد.

این ساعت زنانه استیل، دارای بندهای چرم بوده و قفل آن سگکی ساده می باشد. همانطور که بارز است ظاهری کاملا ساده و شکیل دارد. در ضمن شیشه ساعت laxmi مدل 3-8093 از نوع معدنی می باشد. محصول مذکور پس زمینه و بندهای طوسی روشن داشته و بدنه استیل آن رزگلد است. این ترکیب رنگی ملایم از محبوب ترین پالت های رنگی ساعت به حساب می آید. ساعت مچی 6-8093 نیز در برابر رطوبت مقاوم بوده و تا عمق 30 متری در آب دوام می آورد.

ساعت مچی laxmi زنانه مدل 4-8093

موتور ساعت مچی laxmi مدل 4-8093 کریستال کوارتز بوده و انرژی آن از طریق فرکانس ایجاد شده از ارتعاش طبیعی بلور کوارتز تامین می شود.

شیشه نمایشگر این محصول کریستال تراش خورده می باشد که طراحی انجام شده روی قاب آن، بسیار زیبا جلوه می کند. رنگ پس زمینه ساعت مانند بند آن سرمه ای بوده و از جنس چرم می باشد. قفل سگکی با دوام در ساعت مچی laxmi مدل 4-8093 به کار رفته که برای طراحی ساده آن برازنده است. مکمل رنگ سرمه ای در این محصول رزگلد می باشد.

ساعت مچی laxmi زنانه مدل 4-8093

مدل های محبوب ساعت مچی لاکسمی

برند لاکسمی مدل های محبوب و جذاب زیاد دارد که ما تا اینجا چند تا از آن ها را معرفی کردیم. اما برخی دیگر از پر فروش ساعت مچی های لاکسمی عبارت اند از:

  • 8084-6
  • 8094-4
  • 8023-3
  • 8023-4
  • 8021-1
  • 8021-10
  • 8020-7
  • 8516-2
  • 8098-1
  • 8096-4
  • 8096-3

نتیجه گیری

ساعت مچی laxmi دارای مدل های متنوعی می باشد که در درصد کمی از جزئیات با یکدیگر متفاوت هستند. اصلی ترین عامل تنوع در محصولات برند لاکسمی مربوط به طراحی و جنس آنها می باشد.   ساعت های مچی لاکسمی اکثرا ضد آب بوده و دارای باتری کوارتز هستند. ما در این مقاله چندتا از پر فروش ساعت مچی های لاکسمی را معرفی کردیم تا اگر قصد خرید دارید می توانید از فروشگگاه همین سایت آن ها را خریداری کنید.

سوالات متداول

  1. در ساعت های لاکسمی بندها قابل تعویض می باشند؟
    بستگی به سبک طراحی بند آنها دارد. عموما بندهای چرم قابل تعویض هستند.
  2. در کالکشن محصولات laxmi ساعت های زنانه و مردانه به صورت ست نیز ارائه می شوند؟
    بله در تایم ویژن ساعت های ست جذاب و مطرح در دسترس هستند.
  3. محصولات laxmi تنها به صورت آنالوگ تولید می شوند؟
    خیر ساعت های مچی دیجیتال نیز در این کمپانی تولید شده و به فروش می رسد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)