پرفروش ترین برندهای ساعت مچی

پرفروش ترین برندهای ساعت مچی

برندهای زیادی امروزه برای ساعت مچی وجود دارد. ما در این مطلب می خواهیم پرفروش ترین برندهای ساعت مچی در جهان را به شما معرفی کنیم.

محبوب ترین برندهای ساعت مچی در جهان

ساعت های مچی در سراسر جهان با برندهای متعددی شناخته شده اند. تعدادی از این برندها در بازار جهانی محبوبیت بالایی دارند و نام آنها برای کمتر کسی نا آشنا است. علت محبوبیت بالای این کمپانی ها، طراحی حرفه ای، ارائه محصولات متنوع، بکارگیری قابلیت های مدرن با تکنولوژی های پیشرفته و ... می باشد. در این مطلب به پرفروش ترین برندهای ساعت مچی در جهان اشاره خواهیم کرد. اینگونه برای خرید ساعت مچی کار آسان تری خواهید داشت.

برند ساعت سیکو

تاثیر محبوبیت نام برند بر فروش ساعت مچی

در واقع برند در گذر زمان مطرح می شود و با تکنیک های کسب و کار حرفه ای این زمان را می توان به حداقل رساند. زمانی که نام یک برند ساعت مچی شنیده می شود، افراد تجربیاتی که با آن داشته اند را به یاد می آورند. به این منظور که در اصل هویت یک برند و کیفیت ارائه محصولات آن می تواند نظر اعتماد دائمی طیف گسترده ای از کاربران را از آن کند. پرفروش ترین برندهای ساعت مچی نیز به همین شیوه کیفیت محصولات خود را به بازارهای جهانی ثابت کرده و روز افزون در مسیر تکامل تکنولوژی ساعت های خود بوده اند.  

برند کاسیو از پرفروش ترین برندهای ساعت مچی

کاسیو یک برند ژاپنی است که از سال 1946 تاکنون خود را در لیست پرفروش ترین برندهای ساعت مچی نگه داشته است. کاسیو از همان ابتدا تولیدات خود را گسترش داد و چندین مجموعه را به عنوان زیر برند کنترل کرد. اکنون این زیربرندها نیز در جهان مطرح بوده و تنوع بالایی از ساعت های مچی درجه یک را ارائه می دهند.

تکنولوژی هایی که سطح کیفیت و قابلیت های ساعت های مچی را ارتقا دادند و کاسیو در بهره مندی از آنها پیشگام بوده است، عبارتند از:

  • صفحه نمایش هوشمند در دوره ای که ساعت های دیجیتال به صورت گسترده ارائه داده نشده بودند.
  • به کارگیری سنسورهای ارزیابی ضربان قلب، گام شمار، شمارشگر کالری و ...
  • تاریخ شمار، در مدل های سه موتوره
  • اتصال بلوتوثی به گوشی همراه و ارائه خدمات هوشمند
  • هارد یا فضای ذخیره سازی

برند ساعت کاسیو

مزایای برند ساعت مچی کاسیو

تنوع محصولات کاسیو بسیار گسترده بوده و در کالکشن آن ساعت های مچی مطابق با هر سلیقه ای در رنگ ها، طرح ها، جنس ها و قابلیت های متفاوت یافت می شوند.

ساعت های مچی کوارتز، اتمی، اتوماتیک، مکانیکی، قلب باز، آنالوگ، دیجیتال و ... در کاسیو طراحی و تولید می شوند. یکی از عواملی که آن را به لیست پرفروش ترین برندهای ساعت مچی اضافه کرده است، کاربرد گسترده ای می باشد که به واسطه تنوع ساختار فنی از آن برخوردار است.

سیکو برند مطرح ساعت مچی

سیکو ابتدا یک مغازه فروش و تعمیر ساعت بوده و اکنون از پرفروش ترین برندهای ساعت مچی در جهان است. اصلی ترین علت آمار فروش برای یک برند در ژاپن خلاقیت و هوشمندی بالا می باشد. سیکو به محض شروع تولید و به نام زدن یک برند، بهره مندی از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا را پیش گرفت. به عنوان مثال اولین ساعت مچی کرونوگراف در تاریخ متعلق به کمپانی سیکو از پرفروش ترین برندهای ساعت مچی در جهان می باشد.

نوآوری های ساعت سیکو در گذر زمان عبارتند از:

  • ذخیره شارژ طولانی
  • حرکت روان چرخ دنده ها و عقربه ها
  • دقت بالا
  • ارائه اولین ساعت اتوماتیک
  • جی پی اس

جی شاک محبوب ترین برند ساعت مچی

جی شاک از زیر برندهای شناخته شده کاسیو می باشد که محصولاتی منحصر به فرد دارد. در واقع علت اصلی مطرح و محبوب بودن ساعت جیشاک، ضد ضربه و ضد شوک بودن آن است. G-SHOCK برای اولین بار ساعت های مچی با این ویژگی را وارد بازار کرد. علاوه بر این برخی محصولات برند G-SHOCK ضد آب نیز می باشند و مورد استفاده غواصان هستند.

برند ساعت جیشاک

سیتیزن از پرفروش ترین برندهای ساعت مچی

سیتیزن از قدیمی ترین و پرفروش ترین برندهای ساعت مچی به حساب می آید. این کمپانی برای اولین بار در جهان ساعت های مچی خورشیدی تولید و عرضه کرد، پس از این نوآوری، ژاپن شاهد ارائه ساعت های مخصوص غواصی و کوهنوردی از سیتیزن بود. تنوع محصولات این کمپانی نیز گسترده بوده و مدل های اسپرت، رسمی، دیجیتال، آنالوگ و ... را در کالکشن محصولات آن مشاهده می کنید. انواع ساعت سیتیزن بسیار محبوب هستند.

نتیجه گیری

پرفروش ترین برندهای ساعت مچی با توجه به قابلیت ها و فناوری هایی که در محصولات خود به کار برده اند، تنوع مدل ها، قطعات مکانیکی درجه یک و کیفیت کلی که در طراحی، تولید و عرضه ساعت ها لحاظ کردند، این آمار فروش را کسب کرده اند. محبوب ترین برندهای ساعت مچی در ابتدا با محصولات خود مطرح شده، سپس با نام برند، شناخته و جهانی شده اند.

سوالات متداول

  1. با توجه به تشابه کالکشن، ساعت های سیکو و سیتیزن برندی مشابه می باشند؟
    خیر این دو برند شرایط و سبکی مشابه دارند اما ممکن است در برخی مدل ها شاهد اختلاف کیفیت، تفاوت سبک طراحی و ... باشید.
  2. تمامی برندهای ذکر شده محصولات ست دارند؟
    بله اما برخی زیر برندهای کاسیو مانند بیبی جی و شین صرفا در زمینه تولید ساعت های زنانه فعالیت می کنند.
  3. کدام برند ساعت های لوکس و پر زرق و برق دارد؟
    برندهای جی شاک، سیکو و کاسیو دارای محصولاتی لوکس هستند. اما ساعت های سیتیزن نسبت به قیمتی که دارند به اندازه سایر برندها لوکس نمی باشند.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)