ضد ضربه ای به نام جیشاک

ضد ضربه ای به نام جیشاک

خلق یک هیولا در صنعت ساعت سازی بوسیله کمپانی محبوب کاسیو

خلق ساعت جیشاک به سال 1981 بر می گردد،زمانی که مدیر این شرکت آقای KIKUO LBE ساعتی را در ذهن خود پروراند که از ارتفاع 10 متری به زمین برخورد کند در عمق 10 متری آب خراب نشود و با یک باطری معادل 10 سال کار کند.

آقای LBE با تشکیل یک تیم 3 نفره شروع به ساخت ساعتی کرد که رویای خود را به حقیقت برساند. نزدیک به 200 مدل دست ساز ساخته شد و مورد آزمایش قرار گرفت تا در سال 1983 اولین جیشاک به اسم DW-5000C وارد بازار شد.

آقای LBE طراحی جیشاک را از روی یک توپ شروع کرده بود. او به این نتیجه رسیده بود که با توجه به ضربات برعکس محیط خارجی،مرکز توپ دچار ضربه نمی شود. او توانست با این ایده ساعتی بسازد که بدنه آن خالی است و قسمت داخلی آن را با موادی انعطاف پذیر بپوشاند تا در برابر ضربه مقاوم باشد و حرف G را که همان گرانش زمین است را به اول اسم این ساعت اضافه کرد.

ساخت جیشاک یک پروژه موفقیت آمیز بود چون ساعت های جیشاک با ظاهری اسپرت و مقاوم خیلی زود مجبوب دلهای جوانان،ورزشکاران و نظامیان شد. ساعت های جیشاک به سرعت مظهر قدرت و نوآوری شدند. علاقه مندان می توانستند موقع ورزش کردن بدون ترس از ساعت خود استفاده کنند.

اولین مدل آنالوگ/دیجیتال این ساعت در سال 1989 و اولین مدل غواصی در سال 1993 تولید و راهی بازار شد

اولین ساعت دیجیتال آنالوگ جیشاک

اولین ساعت غواصی جیشاک

در سال 2000 جیشاک توانست سیستم رادیوکنترل را روی ساعت های خود قرار دهد و در 6 نقطه جهان قابلیت دریافت سیگنالهای رادیویی باشد. طبق آمار مشخص شده که از سال 1983 حدود 70 میلیون جیشاک توسط شرکت کاسیو تولید شده و این اعداد نشان از پرطرفدار بودن ساعت های جیشاک در میان مردم است.

چرا ساعت جیشاک بخریم؟

جیشاک یکی از مقاوم ترین ساعت هایی است که تا کنون شرکت کاسیو آن را تولید کرده. یکی از دلایلی که جیشاک را محبوب کرده این است که ارزانترین مدلهای آن نیز ضد ضربه هستند و این یکی از دلایلی است که سربازان نیز علاقه خاصی به این ساعت دارند.

علاوه بر این که تمام مدلهای ارزان قیمت این ساعتها ضدضربه هستند بلکه این مدلها تا عمق 200 متری نیز ضدآب هستند.

از ویژگی های منحصر به فرد ساعت های جیشاک می توان به باطری خورشیدی ، قطب نما ، دماسنج ، ارتفاع سنج ، نور پشت زمینه و آلارم نام برد که بهترین قسمت جیشاک است.

5 دلیل که باید جیشاک بخریم

1) ساخته شده توسط یک برند ژاپنی معتبر (کاسیو)

2) طراحی منحصر به فرد خود را دارد و برندهای دیگه قابل رقابت با آن نیستند

3) مقاومت بالا در برابر آب ، ضربه و مغناطیس

4) قیمت مناسب و مقرون به صرفه

5) سنسورها و ویژگی های خاص

برای دیدن جدیدترین مدلهای جیشاک روی لوگوی زیر کلیک کنید

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)