زیر مجموعه های casio

زیر مجموعه های casio

برند کاسیو یکی از معتبرترین و شناخته ترین برندها در حوزه ساعت مچی می باشد. اما برند کاسیو یک سری برند زیر مجموعه هم دارد. در این مقاله می خواهیم به زیر مجموعه های casio بپردازیم.

برندهای زیر مجموعه کاسیو

کاسیو یک برند ژاپنی ساعت مچی است که طی سال ها ارائه محصولات با کیفیت از محبوبیت بالایی در سراسر جهان برخوردار می باشد. کاسیو کالکشن گسترده ای از ساعت های مچی در انواع، طرح ها و رنگ های مختلف دارد، یکی از دلایل گستردگی تولید و عرضه جهانی برند ساعت کاسیو زیر مجموعه های آن هستند که به عنوان یک برند مستقل و محبوب تحت نظر کمپانی casio فعالیت می کنند. زیر مجموعه های casio نیز هر کدام کالکشن منحصر به خود را دارند که محصولات متنوع آنها در بازارهای جهانی به عرصه گذاشته شده است.

زیر برندهای کاسیو چیست؟

کالکشن و زیر مجموعه های casio قابلیت ها ویژگی های مشترکی دارند که در ساعت های برند اصلی کاسیو نیز مشاهده می شوند. به علاوه هر کدام دارای مزایای منحصر به خود نیز می باشند که کاربرد آنها را گسترده تر کرده است. زیر برندهای کاسیو به شرح زیر می باشند که در ادامه به معرفی قابلیت های آنها خواهیم پرداخت.

  • جی شاک
  • شین
  • ادیفایس
  • جی ام ا س
  • بیبی جی
  • پروترک
  • وینتیج

G-SHOCK از محبوب ترین زیر برندهای CASIO

G-Shock از محبوب ترین زیر مجموعه های casio می باشد که محصولات خود را مبنی بر استانداردهای ضد ضربه و ضد شوک تولید می کند. اولین و اصلی ترین ویژگی ساعت های مچی جی شاک که موجب گسترش محبوبیت آنها شد، مقاومت در برابر فشار و ضربه می باشد. بدنه  محصولات این برند در برابر گرانش، حرارت، لرزش و شوک الکتریکی نیز مقاوم بوده و برخی مدل های آن نیز ضد آب هستند .

سنسورهای به کار رفته در ساعت های مچی G-Shock عبارتند از گام شمار، کالری سنج، فشار سنج، کرنوگراف، جی پی اس و... که در مدل های مختلف متغیر هستند. برخی از محصولات این کمپانی قابلیت شارژ خورشیدی نیز دارند.

برند جی شاک

برند CASIO SHEEN

کاسیو زیر مجموعه هایی که به تولیدات ست نمی پردازند را نیز پوشش داده است. شین یکی از زیر برندهای casio می باشد که تنها به تولید محصولات زنانه می پردازد .با توجه به این مسئله ظریف ترین ساعت های مچی با شکیل ترین طراحی ها را در کالکشن کاسیو شین مشاهده خواهید کرد.

یکی از دلایل محبوبیت بیش از اندازه ساعت های شین مقاومت آنها در برابر زنگ زدگی می باشد، چرا که عموما متریال به کاررفته در تولید آنها استیل ضد زنگ است. در ضمن با توجه به این ویژگی، برخی مدل های ساعت شین ضد آب بوده و حداقل تا 50 متر در برابر فشار آب مقاوم هستند.

برند کاسیو شین

EDIFICE از مقرون به صرفه ترین زیر برندهای casio

کاسیو ادیفایس از ساعت های مچی اقتصادی به حساب می آید، چرا که نسبت به قابلیت هایی که دارا می باشد از قسمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. ادیفایس با توجه به اینکه از زیر مجموعه های casio میباشد ویژگی های مشترکی اعم از کنترل رادیویی،قابلیت شارژ خورشیدی و فلورسنت را نیز شامل می شود.

برخی مدل های ساعت های کاسیو ادیفایس که ضد آب می باشند تا عمق 100 متر قابل استفاده هستند، که حتی از  محدوده شنای غواصان نیز بیشتر است. در ضمن این ساعت ها قابلیت اتصال به تلفن همراه را دارا هستند و در صورتی که موبایل خود را گم کردید می توانید با ساعت، آن را به صدا در آورید.

کاسیو GMS

 از پرطرفدارترین زیر مجموعه های casio بوده و همانند کمپانی شین تنها به تولید محصولات زنانه می پردازد که اغلب کلاسیک هستند. ساعت های مچی جی ام اس تمام ویژگی های مقاومتی جی شاک را دارا می باشند. همچنین امکان اتصال به تلفن نیز از طریق بلوتوث فراهم می باشد، سولار پاور و کنترل رادیویی نیز از ویژگی های مطرح ساعت های کاسیو جی ام اس هستند.

BABY-G  از زیر برندهای casio

این برند نیز شامل کالکشن ساعت های مچی زنانه بوده و اکثر محصولات آن اسپرت می باشند که تنوع گسترده ای در طراحی آنها مشاهده می شود. بیبی جی یکی از زیر مجموعه های casio  بوده و ویژگی های مشابهی با دیگر موارد دارد که به شرح زیر می باشند.

  • شارژ خورشیدی
  • ضد آب
  • اتصال به تلفن همراه
  • کرنومتر
  • گام شمار

برند بیبی جی

نتیجه گیری

ساعت مچی کاسیو از محبوب ترین و گسترده ترین برندها می باشد که در کنار کالکشن گسترده محصولات خود کمپانی هایی مستقل را پوشش می دهد .برندهای زیر مجموعه کاسیو نیز عبارتند از جی شاک، جی ام اس، بیبی جی، ادیفایس، شین و ... که هر کدام از محبوبیت  بالایی برخوردار هستند.

سوالات متداول

  1. انواع ساعت های مچی که زیر مجموعه های casio هستند کدامند ؟
    آنالوگ، دیجیتال، لمسی، دیجیتال آنالوگ و ... تعدادی از انواع ساعت های کاسیو و زیر برندهای آن هستند.
  2. چه موتورهایی در ساخت ساعت های مچی کاسیو و زیر برندهای آن به کار می روند ؟
    کوارتز، مکانیکی و اتوماتیک در طراحی ساعت های مچی
    casio مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. کدام زیر برندهای casio  تنها مدل های زنانه طراحی می کنند ؟
    جی ام اس، بیبی جی و شین تنها ساعت های کلاسیک و اسپرت زنانه عرضه می کنند.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)