معرفی برندهای مطرح ساعت مچی مردانه

معرفی برندهای مطرح ساعت مچی مردانه

امروزه علاوه بر اینکه ساعت های مچی را برای اطلاع از زمان استفاده می کنیم، از آن برای ارتقای جذابیت استایل خود نیز بهره می بریم. به همین دلیل می خواهیم برندهای مطرح ساعت مچی را به شما معرفی کنیم

بهترین برند ساعت مچی مردانه

امروزه علاوه بر اینکه ساعت های مچی را برای اطلاع از زمان استفاده می کنیم، از آن برای ارتقای جذابیت استایل خود نیز بهره می بریم. ساعت ها در برندها و مدل های متنوعی تولید می شوند که هر کدام دارای جزئیات متغیری نیز می باشند. می توان گفت ساعت های مچی از تنوعی گسترده و بی نهایت بهره مند هستند. اگر بخواهیم جنسیت برای آنها تعیین کنیم محصولاتی ست و تک معرف حضور شما خواهند بود. در این مطلب تنها تعدادی از برندهای مطرح ساعت مچی مردانه اشاره می کنیم که دارای فروش تک یا ست می باشند. انواع ساعت جیشاک، رولکس، اسکمی، رومانسون و ... برندهایی هستند که آشنایی بیشتری با آن ها دارید. اما برخی برندهای معتبر دیگه هم می باشند که ساعت های خوبی می سازند.

برند ساعت مچی لاکسمی

Laxmi یک برند ژاپنی می باشد که حدود 34 سال از معرفی آن به سراسر دنیا می گذرد.  لاکسمی در این دوره با کیفیت بالا و قیمت مناسب مشتریان خود را راضی نگه داشته است. لاکسمی از برندهای مطرح ساعت مچی مردانه می باشد که محصولات ست نیز در آن عرضه می شوند. جذابیت بالا در طراحی این ساعت، مقاومت و جنس مرغوب بند آن حداکثر تاثیر مستقیم را بر محبوبیت آن دارند.

با توجه به تنوع در جنس و طراحی ساعت های برند لاکسمی این امکان وجود دارد که محصول مورد نظر خود را مناسب با مکان های کلاسیک و رسمی یا اسپرت بیابید. تعدادی از مدل های ساعت مچی لاکسمی به خصوص مدل هایی با بند چرم تا حدی در مقابل آب مقاومت بالایی دارند.

بهترین برند ساعت مچی

بند و شیشه ساعت Laxmi

ساعت های این برند پر فروش به صورت چرم و استیل تولید شده و بندها جدا از جنس در پهنای استاندارد طراحی می شوند. بندهای چرمی دارای رنگ های متنوعی هستند از جمله  بند سفید، قرمز، سرمه ای و کرم که در مدل ها و سری های مختلف ساعت لاکسمی رنگ ها متغیر خواهند بود.

این کمپانی از برندهای مطرح ساعت مچی مردانه و زنانه را دارا می باشد که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند، به این منظور که بندهای چرمی ساعت های آن مرغوب، ضد آب و عموما ضد حساسیت می باشند. در صورتی که ساعت مورد علاقه خود را با بند چرم یافتید و پوست شما نسبت به آن حساسیت نشان داد، امکان تعویض بند با یک بند استیل نیز وجود دارد.

جیشاک از برندهای مطرح ساعت مچی مردانه

برند G-Shock زیر مجموعه کمپانی کاسیو در ژاپن بوده و نام آن را بر اساس معروف ترین قابلیت محصولات خود انتخاب کرده است. چرا که این ساعت ها در برابر شوک و ضربه مقاوم می باشند. جیشاک با بالشتک کردن قطعات ساعت و اجرای اصول محافظتی سفت و سخت این ویژگی را به ساعت های خود افزود.

G-Shock از برندهای مطرح ساعت مچی مردانه می باشد که برخی مدل ها آن را به صورت ست و زنانه نیز طراحی می کند.

قابلیت های ساعت مچی G-Shock

قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز در ساعت های برند جیشاک وجود دارند. برای مثال:

  • فناوری خورشیدی در آن باعث می شود انرژی خورشیدی در باتری ساعت ذخیره شود.
  • فناوری GPS هیبریدی زمان به صورت خودکار در ساعت تنظیم می شود، به این صورت که سیگنال های رادیویی منطقه را با آنتن های کوچکی که دارد دریافت کرده و با دقت اتمی ساعت آن محدوده را تنظیم می کند. همانگونه که تاریخ و ساعت تلفن های هوشمند به صورت خودکار آپدیت می شوند. این فناوری علاوه بر مقاومت در برابر ضربه، دوام بالایی در مقابل شوک های الکتریکی، گرانش، حرارت کم، لرزش و آب نیز دارد.

معرفی ساعت مچی مردانه سیتیزن

این برند نیز ژاپنی بوده و اولین ساعت های خورشیدی در تاریخ را ارائه داده است. ساعت های این کمپانی در فعالیت های ورزشی نیز به کار می آیند بدون آنکه نیاز به نگرانی از آسیب رسیدن به آنها باشد، به علاوه مدل های اسپرت آنها در برابر آب مقاوم بوده و در غواصی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

باتری ساعت های سیتیزن نیز با نور تغذیه می شوند، مجهز به GPS هیبریدی و زمان سنج اتمی هستند. طراحی شکیل و زیبای این ساعت های مردانه و زنانه مکمل استایل رسمی و اسپرت می باشد.

ساعت مچی سیتیزن
Caption

کاسیو از برندهای مطرح ساعت مچی مردانه

کاسیو نیز از محبوب ترین برندهای ژاپنی در زمینه ساعت مچی می باشد. این کمپانی موتور ساعت های جیشاک را تولید کرده و برای مونتاژ به تایلند یا چین می فرستد. به نحوی می توان گفت کاسیو علاوه بر داشتن برند واحد دارای یک زیر مجموعه محبوب نیز می باشد که هر دو مورد استقبال مردم قرار گرفته اند.

ساعت های کاسیو دو زمانه بوده و تاریخ شمار نیز دارند. ارتباط با گوشی های هوشمند از پیشرفته ترین قابلیت های این ساعت ها است.

ساعت مچی برند سیکو

Seiko نیز از برند های مطرح ساعت مچی مردانه و ست است که محصولات تک زنانه نیز تولید و عرضه می کند. از مزایای ساعت های این برند حرکت روان موتورها، دقت تنظیم بالا و ذخیره شارژ طولانی مدت می باشند که معیار انتخاب بسیاری از مشتری ها هستند.

GPS هیبریدی و سولار از قابلیت های ساعت های برند سیکو می باشد. این ساعت خورشیدی بوده و اگر آن را زیر آستین خود قرار دهید و نور کافی دریافت نکند، شاهد کند شدن عملکرد آن خواهد بود.

ساعت مچی سیکو

نتیجه گیری

ساعت های مچی با برند های گوناگون دارای قابلیت و ظاهر متنوعی می باشند. مارک های معروف ساعت مچی مردانه و زنانه شاید متعدد باشند اما برندها یا مارک هایی که از محبوبیت و طرفداران بسیاری برخوردار هستند تعداد محدودی دارند. از نظر فنی و تکنولوژی قابلیت های منحصر به فردی را در آنها مشاهده خواهید کرد.

سوالات متداول

1.      چگونه بفهمیم کشور صادر کننده کدام است؟
پشت ساعت نام کشور صادر کننده و برند درج شده است.

2.      کشور صادر کننده و تولید کننده ساعت چه تفاوتی دارند؟
احتمال یک برند موتور ساعت که اصلی ترین بخش آن است را تولید کند و مونتاژ آن را به کشوری دیگر بسپارد. در هر صورت ساعت مذکور اورجینال است.

3.      کالکشن های برند جیشاک کدامند؟
GG، GWG، GSG، GBA، GBD، GA، AW، GD، G و ... تعدادی از کالکشن های این ساعت ها می باشند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)