ساعت مچی های ست برند لاکسمی

ساعت مچی های ست برند لاکسمی

ساعت مچی های ست لاکسمی

بسیاری از زوج ها به خصوص زوج های جوان به استایل های خود اهمیت ویژه ای می دهند و سعی می کند لباس ها مو اکسسوری های خود را با هم ست کنند. این کار باعث چشمگیر تر شدن و جذاب تر به نظر رساندن آن ها می شود یکی از اکسسوری هایی که آن ها می توانند با یکدیگر ست کنند، ساعت مچی می باشد. برای ست کردن ساعت مچی باید مدل هایی را انتخاب کنند که با هم ست باشند. به همین دلیل ما در این مقاله می خواهیم ساعت های ست لاکسمی را به شما معرفی کنیم. زیرا برند ساعت لاکسمی، ساعت های ست جذابی دارد.

ساعت های ست لاکسمی

لاکسمی یکی از برندهایی می باشد که ساعت های ست را تهیه کرده تا زوج ها ساعت های مچی خود را با یکدیگر ست کنند. برخی از بهترین ساعت مچی های ست برند laxmi را در زیر نام بردیم که عبارت اند از:

  • 8094/4 و 8095/4
  • 8094/3 و 8095/3
  • 8094/2 و 8095/2
  • 8094/1 و 8095/1

ساعت مچی ست لاکسمی مدل 8094/3 و 8095/3

این مدل برخی از ساعت های ست لاکسمی می باشد که هر کدام از آنها ویژگی های ظاهری و فنی خاص خود را دارند که سلایق مختلف را به خود جلب می کنند. در ادامه این مقاله درباره ویژگی های این ساعت های ست توضیح خواهیم داد.

مشخصات ساعت لاکسمی ست مدل 8094/4 و 8095/4

یک جفت از ساعت های ستی که معرفی کردیم ساعت های 8094/4 و 8095/4 می باشند که از استیل ساخته شده اند. از ویژگی های این ساعت های ست لاکسمی می توان به مواردی همچون کلاسیک ، استیل ضد حساسیت با رنگ ثابت ، نگین سواروسکی ، ضد آب بودن اشاره کرد. همچنین رنگ بدنه این ساعت ها نقره ای به همراه رزگلد می باشد. همچنین می توانید به علت رنگ این ساعت آن را با گوشی هایی با رنگ رزگلد هم ست کنید.

ویژگی های ساعت laxmi ست مدل 8094/3 و 8095/3

ساعت های 8094/3 و 8095/3 از دیگر سری ساعت های ست لاکسمی می باشد که زوج ها می توانند از آن ها استفاده کنند.این ساعت ها دارای ویژگی هایی همچون قطر قاب ۴۰ میلی متر برای آقایان و ۲۸ میلی متر برای بانوان، رنگ بدنه نقره ای به همراه طلایی، جنس بدنه استیل ضد حساسیت و … می باشد که علاقه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است و جزو محبوب ترین ساعت های ست می باشد.

امکانات ساعت های لاکسمی مدل 8094/2 و 8095/2

از دیگر سری ساعت های ست لاکسمی، مدل های 8094/2 و 8095/2 می باشد. این دو مدل ساعت به دلیل آنکه رنگ بدنه آن کامل طلایی می باشد بسیار خاص و مخاطب پسند هست. از دیگر ویژگی های این ساعت ها می توان به جنس شیشه کریستال، قفل کریسپی ضامن دار، بند استیل و ضد حساسیت و بسیاری از ویژگی های دیگر اشاره کرد. این ساعت ها به دست زوج ها زیبایی بسیار زیادی می بخشد و موجب خوش تیپ شدن آن ها می شود. همچنین این مدل ها به دلیل طلایی بودن آن می توان با اکسسوری های دیگری همچون انگشتر ست شود.

ساعت مچی ست لاکسمی مدل 8094/2 و 8095/2

خرید ساعت مچی ست laxmi

اگر شما این مطلب را به قصد خرید ساعت های ست لاکسمی دنبال کردید، بهتر است بدانید که فروشگاه اینترنتی تایم ویژن انواع ساعت های ست برندهای مختلف را دارد و شما می توانید از قسمت فروشگاه همین ساعت ساعت های ست مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنید. این ساعت هایی که ما در این مقاله نام بردیم بسیار با کیفیت هستند و در صورت خرید از ۱۲ ماه گارانتی برخوردار می شوید. همچنین علاوه بر لاکسمی بسیاری از برندهای دیگر وجود دارد که ساعت های ست دارند و شما می توانید هر کدام را که پسند کردید، خریداری کنید.

https://cdnfa.com/timevision/7d55/uploads/laxmi-brand-set-wristwatches/3720874.jpg

جمع بندی

ما در این مقاله درباره ساعت های ست لاکسمی صحبت کردیم. برند لاکسمی جزو معروف ترین برندها می باشد و ساعت های ست آن هم بسیار جذاب و دلنشین می باشد. ساعت های ست برند laxmi در رنگ بندی های مختلفی طراحی شده اند تا افراد با سلایق متفاوتی بتوانند این ساعت ها را پسند و خریداری کنند. همچنین شما برای خرید ساعت مچی های ست برند laxmi‌ و دیگر برند ها می توانید از قسمت فروشگاه سایت تایم ویژن اقدام کنید.

سوالات متداول

  1. انواع مدل های مختلف ساعت های ست لاکسمی کدامند؟
    8094/4 و 8095/4، 8094/3 و 8095/3، 8094/2 و 8095/2 از مدل های مختلف ساعت های ست این برند می باشد.
  2. از کجا می توانیم ساعت مچی های برند laxmi را خریداری کنیم؟
    شما می توانید انواع ساعت های ست این برند و دیگر برندهای معتبر را در فروشگاه اینترنتی تایم ویژن مشاهده و در صورت پسندیدن خریداری کنید.
  3. ساعت های ست برند laxmi تا چند ماه گارانتی دارند؟
    در صورت خرید این ساعت ها از تایم ویژن مدت گارانتی این ساعت ها، ۱۲ ماهه بازرگانی تاج می باشد که به همین ترتیب تا یک سال می توانید از گارانتی این ساعت ها استفاده کنید.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)