بهترین ساعت های مچی برای استایل های رسمی

بهترین ساعت های مچی برای استایل های رسمی

بسیاری از افراد استایل های رسمی را بیشتر می پسندند و عاشق آن ها می باشند. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم بهترین ساعت مچی برای ست کردن با استایل رسمی را برای این دسته از افراد بازگو کنسم.

ساعت های مچی مناسب ست کردن با تیپ رسمی

ساعت های مچی همیشه به استایل های مختلف، جذابیت زیادی می بخشند. به همین علت ساعت مچی برای بسیاری از افراد، مهم ترین اکسسوری به حساب می آید و همواره باید بر روی مچ خود، ساعت مچی داشته باشند. اما اگر شما بدانید که برای استایل و تیپ های مختلف، کدام ساعت ها مناسب تر هستند، هماهنگی و جذابیت تیپ شما بیشتر هم خواهد شد. حال ما در این مقاله می خواهیم چندتا از ویژگی های بهترین ساعت مچی برای ست کردن با استایل رسمی را به شما معرفی کنیم تا اگر شما تیپ های رسمی را بیشتر می پسندید، با انداختن و خرید ساعت مچی هم رسمی تر و هم جذاب تر شوید.

ساعت مناسب کت شلوار

خیلی از افراد هنگامی که نام تیم رسمی می آید، یاد کت شلوار می افتند. در واقع کت شلوار بسیار رسمی و شیک است. به همین دلیل شما نمی توانید ساعت هایی که اسپرت تر هستند را با کت شلوار بپوشید. زیرا نه تنها استایل شما را جذاب تر نمی کنند، بلکه ناهماهنگی نامطلوبی در استایل شما ایجاد می کند. به همین دلیل باید ویژگی های بهترین ساعت مچی برای ست کردن با استایل رسمی را بدانید.

 در ابتدا بهتر است بدانید که کدام برندها را بهتر است برای ساعت مناسب کت و شلوار انتخاب کنید. برندهای ساعت سیکو، کاسیو، جولیوس، لاکسمی، فسیل، سیتیزن و ... از برندهای شناخته شده هستند که ساعت های رسمی تولید می کنند. اما برندهای جیشاک، امپریو آرمانی، کرست و ... دیگر برندهایی مثل این موارد، ساعت های آن ها بیشتر حالت اسپرت مانند دارند و مناسب استایل های رسمی و کت و شلوار نیستند.

ساعت مچی برند سیکو

ویژگی های ساعت برای استایل رسمی

برای انتخاب بهترین ساعت مچی برای ست کردن با استایل رسمی تنها برند آن ساعت مهم نیست. بلکه باید ویژگی هایی هم داشته باشد که آن را مناسب استایل های رسمی کند. برخی از این ویژگی ها را در ادامه بازگو می کنیم.

انتخاب بند ساعت مچی

یکی از مهم ترین قسمت های ساعت مچی که آن را تبدیل به یک ساعت رسمی یا اسپرت می کند، بند آن می باشد. در واقع برای انتخاب یک ساعت رسمی، باید بند آن را فلزی یا چرمی انتخاب کنید. زیرا بندهای سیلیکونی اصلا رسمی نیستند و استایل رسمی را خراب می کنند.

اگر کیف و کفش شما چرمی هستند، مسلما بندهای چرمی مناسب شما خواهند بود ولی اگر استایل های مینیمال را بیشتر می پسندید، بند فلزی برای شما جذاب تر است. به عنوان مثال شما می توانید بند ساعت فلزی را با سگک کمربند، انگشتر، موبایل و ... ست کنید در عین حال استایل رسمی خود را هم حفظ کنید.

صفحه نمایش ساعت مچی

دیگر قسمت ساعت که برای شما باید اهمیت زیادی داشته باشد تا بتوانید بهترین ساعت مچی برای ست کردن با استایل رسمی خود را انتخاب کنید، صفحه نمایش آن می باشد. برای قاب صفحه نمایش هم می توانید از قاب های مربعی استفاده کنید هم از قاب های دایره ای. هر دو مدل قاب برای استایل های رسمی مناسب هستند و بستگی به سلیقه شما دارد. اما ساعت های رسمی عقربه ای هستند و ساعت های دیجیتالی برای استایل های اسپرت مناسب تر هستند. صفحه نمایش ساعت رسمی باید بسیار ساده و عقربه ای باشد.

ساعت مچی برند لاکسمی

رنگ ساعت مچی

نکته مهم دیگر برای انتخاب بهترین ساعت مچی برای ست کردن با استایل رسمی، انتخاب رنگ ساعت است. اگر رنگ کت و شلوار خاصی دارید می توانید رنگ ساعت را با همان رنگ کت ست کنید. اما اگر می خواهید رنگ ساعت های رسمی را بشناسید بدانید عبارت اند از:

  • مشکی
  • طلایی
  • خاکستری
  • قهوه ای سوخته

این چهار رنگ نسبت به دیگر رنگ ها برای ساعت رسمی تر شناخته می شوند.

خرید ساعت های رسمی

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم برندهای کاسیو، سیکو، جولیوس، لاکسمی، فسیل، سیتیزن و ... در تولید ساعت های رسمی بسیار معروف هستند. اگر شما قصد دارید بهترین ساعت مچی برای ست کردن با استایل رسمی را خریداری کنید، می توانید به قسمت فروشگاه ما مراجعه کنید و از آن جا انواع ساعت های رسمی با برندهای مختلف را مشاهده کنید و در صورت پسند، به صورت آنلاین سفارش دهید.

ساعت مچی برند سیتیزن

جمع بندی

استایل های رسمی بسیار جذاب هستند. اما چیزی که به جذابیت آن ها اضافه می کند، اضافه کردن یک ساعت رسمی به استایل می باشد. ما در این مقاله نکاتی را که باید دربارع انتخاب بهترین ساعت مچی برای ست کردن با استایل رسمی خود را می دانستید را بازگو کردیم تا اگر شما هم می خواهید یک ساعت رسمی خریداری کنید، بدانید باید چه ویژگی هایی داشته باشد. همچنین می توانید انواع ساعت های رسمی و اسپرت را در فروشگاه اینترنتی ما مشاهده و خریداری کنی.

سوالات متداول

  1. کدام برندهای معروف ساعت مچی مناسب با استایل های رسمی تولید می کنند؟ برندهای زیادی ساعت های رسمی تولید می کنند ولی معروف ترین آن ها برندهای کاسیو، سیکو، جولیوس، لاکسمی، فسیل، سیتیزن و ... می باشد.
  2. برای خرید بهترین ساعت مچی برای ست کردن با استایل رسمی، بند آن را چه جنسی باید انتخاب کنیم؟ بند ساعت های رسمی باید فلزی یا چرمی باشد و به هیچ وجه بند سیلیکونی برای استایل های رسمی انتخاب نکنید.
  3. کدام رنگ ها برای ساعت های رسمی مناسب تر هستند؟ رنگ های مشکی، قهوه ای سوخته، خاکستری و طلایی برای تیپ رسمی مناسب تر هستند.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)